LIMP BIZKIT – FORUM KARLÍN – NOVÝ TERMÍN KONCERTU 3. 4. 2023

Vážení zákazníci,

nový termín koncertu (původní termín 14. 8. 2022) kapely Limp Bizkit je 3. 4. 2023 v pražském Foru Karlín.

Vaše původní vstupenky na tuto akci zůstávají nadále v platnosti.


Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 28.2.2023.

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 

 

Děkujeme za trpělivost
Tým LN & Ticketportal

 

 

ENG:

Dear customers,

the new date of the concert (original date 14 August 2022) of the band Limp Bizkit is 3 April 2023inPrague's Forum Karlín.

Your original tickets for this event are still valid.

Those who do not like the alternative date can request a refund,butno later than: 28.2.2023.

 

Entrance fees are refunded as follows:

1/ Payment of reserved tickets or direct purchase of tickets from the seller

The entrance fee is returned by the same seller - tickets cannot be returned at a different point of sale than the one where the PAYMENTof the tickets took place. In the event of a canceled point of sale, the central office (Politických věňů 15, Prague 1) returns the payment, where the tickets must be physically delivered.

2/ Payment of tickets via the Internet

a/ Collection at the point of sale or receipt of tickets by mail - the entrance fee is returned by an automatic return transaction to the same account from which the tickets were paid. However, this form must be completed for a refund.

b/ Electronic tickets of the HOMEticket type - the entrance fee is returned by an automatic return transaction to the same account from which the tickets were paid. However, this form must be completed for a refund.

c) Sodexo - the entrance fee is returned by an automatic return transaction to the Sodexo account from which the tickets were paid. However, this form must be completed for a refund.

3/ Payment of tickets through benefits

Scanned tickets together with the benefit order must be sent to e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Payment of tickets on invoice

The invoice together with the scanned tickets must be sent to e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 

 

Thank you for your patience
LN Team & Ticketportal

 

Top