ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ - ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - BRNO 16.09.2023, 10:00

ZMĚNA:

představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA, BRNO 16.09.2023, 10:00 se z technických důvodů odehraje na jinem místě.
NOVÉ MÍSTO KONÁNÍ: Společenské centrum BABYLON, Kounicova 685/20, Brno, datum konání a hodina začátku zůstávají.

Z důvodu naprosto odlišných zasedacích pořádků neplatí čísla řady a sedadla, která jsou uvedena na původně zakoupené vstupence, HLEDIŠTĚ JE NOVĚ NEČÍSLOVÁNO,držitelé vstupenek se usadí dle vlastního výběru.

Věříme, že toto opatření nezkalí Vašim dětem radost ze setkání se Štístkem a Poupěnkou!

ŠTÍSTKO A POUPĚNKA na ticketportal.cz

 

Vaše vstupenky zůstávají v platnosti pro nové místo konání, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.

Pokud nemůžete nové místo konání akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.

Právě z důvodu rezervací můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 18. SRPNA 2023, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.

 

Vracení vstupného

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 



Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

Top